quarta-feira, 30 de julho de 2003

cheat

There's a 76- 100% Chance You'll Cheat!


Sound about right? It's no surprise, considering how much you put yourself in dangerous situations... Both emotionally and physically. If you haven't technically cheated, chances are that you do a lot that comes close. Rule of thumb? If you can't tell your partner about it, then don't do it. Or if you need a lot of partners, consider an open relationship.

Sound completely wrong? Then you've got incredible self control - Keep it up :-)

Are You Likely to Cheat?
More Great Quizzes from Quiz Diva


Eu só digo uma coisa: hoje em dia eu não acredito mais em fidelidade. Mas não quer dizer que eu vá trair, certo? Acho que traição só rola quando a pessoa deixa a desejar mesmo e isso se resolve com uma conversa franca e sincera.
Mas aí se não adiantar mesmo, meu querido... falow!
É o que eu sempre digo: Homem só é corno se quiser.

E não venha me dizer pra acabar quando chega a essa ponto, porque sei que nem todo mundo faz isso. Ninguém gosta de ficar sozinho.

Nenhum comentário: